26 Mei 2008

Senyumlah Kembali - Alleycats



- lagu ni macam bateri bagi aku..tatkala aku down & tak hepi kat tempat kerja..lagu ni la banyak membantu aku...susah nak cari lagu ni..kalau nak download kol aku ok (lagu yang paling aku minat dari Alleycats)
LIFE - DREAM = JOB

Ceritakan padaku

Apa sebenarnya berlaku

Pada dirimu

Ceritakan padaku

Jangan sekali kau tunduk membisu


Suarakanlah kepadaku

Yang terpendam dalam hatimu

Tak sanggup ku melihat

Kau bersedih hiba meratap

Didalam kau berduka

Aku turut sama merasa

Kerana sesungguhnya...aku sayang kepadamu


Senyumlah kembali

Senyumlah dengan seri

Seperti hari-hari riangmu yang dahulu

Dan setiap kesusahan bukan sekali bererti

Berakhirnya mimpi-mimpi

Dan senyumlah kembali

Untuk melangkah lagi

Senyumlah sesungguhnya akukan menemani

Biar apa sekalipun dugaan datang menguji

Kau tidakkan bersendiri

Tiada ulasan: