10 Januari 2009

ANAK AKU KALI KEDUA MASUK HOSPITAL LAM WAH EE (9/1/2008)

Apa punya malang x tau..anak aku yang no. 2, Yasmin Syamimie masuk kali kedua kat Hospital Lam Wah Ee. Semua pasai serangga yang depa panggei CHALI. Aku pun tak tau la minatang apa tu tapi dia gigit dalam telinga anak aku sampai bengkak sebelah. Dalam telinga menanah teruk. Tapi depan katil anak aku lagi teruk...Satu keluarga terlibat dalam kemalangan jalanraya di Taman Alma, Bukit Mertajam malam new year baru ni. Bapak patah kedua belah kaki dan tangan kanan. Mak pulak lebam sebelah muka dan patah tangan kanan. Anak sulung berjahit di muka. Anak kedua patah kaki kanan. Anak ketiga patah kedua belah kaki...MASYAALLAH..semoga ALLAH menolong sepasang suami isteri tersebut menghadapi dugaan hidup(photo seperti tertera dibawah ni)











Tiada ulasan: